CERTAMEN ATENEA 2019 DE TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT

El proper 19 de juny a les 18h, tindrà lloc al Teatre de la Vila de Palau-solità i Plegamans l’acte públic de reconeixement del Certamen Atenea de treballs de recerca d’alumnat de batxillerat del curs 2018-19.

La Comissió organitzadora del Certamen, presidia per la Inspecció Educativa i formada per tècnics municipals d’educació de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans, l’Ajuntament de Castellar del Vallès, l’Ajuntament de Sentmenat, l’Ajuntament de Polinyà i els Serveis Educatius del Departament d’Educació, escollirà quatre treballs per tal que els seus autors en facin una exposició oral pública en l’acte del certamen.

Amb la convocatòria d’aquest Certamen, les entitats organitzadores volen potenciar i donar a conèixer els treballs de recerca elaborats pels alumnes de segon de batxilerat dels centres educatius dels quatre municipis. Aquests treballs han d’estar relacionats amb les arts, les ciències de la naturalsa, de la salut i del medi ambient, les ciències socials, les humanitats, les llengües, l’educació física, les matemàtiques i la tecnologia.

La data límit de presentació dels treballs serà el 12 d’abril de 2019 a les 14h. S’han de lliurar al Servei Educatiu del Vallès Occidental VIII, de Castellar del Vallès (C/Major, 76, 2a planta).

A continuació us facilitem les bases del Certamen: