CANTEM POLINYÀ 2019

Un any més hem gaudit a Polinyà del Cantem! Alumnat de 3er de les escoles del Municipi ens han fet gaudir de la cantata La fada de Dringuen Dingue.

El conte  narra el dia a dia dels vilatans de Dringuen Dingue, a qui els hi agrada ballar a cada moment del dia, i la història de la Bonafada, la fada de la vila, a qui quan era petita un bruixot malcarat li va dir que no sabia ballar, i des de llavors no balla ni es diverteix com la resta.

El relat explica com un NO dit insistentment per algú altre ens pot afectar la percepció que tenim de nosaltres mateixos. És una història de superació i alliberament davant el “No ho saps fer” quan, gràcies a la Candela i als vilatans de Dringuen Dingue, la Bonafada se n’adona que “Sí que ho pot fer”, llavors, deixa enrere els perjudicis i comprova que pot ballar, i fer-ho molt bé.

Ha estat interpretat pel professorat de les escoles que pertanyen al grup de treball de música de la zona: Gonzalo Alcaraz, Sandra Vallejo i Anna Foguet.