Acte lliurament de premis Higiene de les mans

El passat dilluns 6 de maig, a les 17:30h, va tenir lloc a la Biblioteca Municipal de Gandesa l’acte de lliurament de premis del concurs de creacions artístiques del programa de la Higiene de les mans. Amb el lema La higiene comença a les… Llegeix més»

El Monstre Marí (The Sea Beast)

Avui a l’espai #divendres coeducatius us presentem aquesta meravellosa pel·lícula d’animació titulada El Monstre Marí (The Sea Beast), produïda per Netflix Animation juntament amb Sony Pictures i dirigida per Chris Williams. I, per fi, tenim el plaer de gaudir de la primera pel·lícula original… Llegeix més»

Bona Diada de Sant Jordi i Santa Jordina!

L’equip del CRP de la Terra Alta ha creat aquest Genially que incorpora diversos enllaços actualitzats a activitats i recursos per treballar la diada de Sant Jordi i Santa Jordina amb l’alumnat. Esperem que gaudiu molt d’aquesta estupenda diada del llibre, de la rosa… Llegeix més»

Concursos de relats i de cartells. Taula Salut Mental TEB

Us animem a participar amb el vostre alumnat al Concurs de relats i al Concurs de cartells que organitza la Taula de Salut Mental Terres de l’Ebre:
L’objectiu del concurs de relats és fomentar l’escriptura i la lectura entre la població infantil i juvenil dels centres educatius de… Llegeix més»