Vols fer ràdio amb el teu alumnat?

Al CRP del Solsonès disposen d’ un kit preparat per a prestar als centres que vulguin fer ràdio amb el seu alumnat.

Com fer ràdio a l’escola 1 (vídeo)

Com fer ràdio a l’escola 2 (vídeo)

Pàgina de l’XTEC Ràdio on trobar materials  recursos didàctics, webquest de ràdio…

Ràdios escolars en xarxa (REX)

“REX promou l’ús de la ràdio com a eina pedagògica que facilita l’articulació d’espais curriculars amb la producció de continguts radiofònics. Els i les estudiants, mitjançant la seva paraula, expressada a través de l’emissora escolar, desenvolupen habilitats comunicatives orals i escrites, de pensament crític i creatives. A més, s’endinsen en el món de la cultura sonora, on consoliden facultats musicals i estètiques. Tot en un espai de diàleg, que estimula el desenvolupament d’una ciutadania participativa.” (REX)

Una proposta comunicativa engrescadora … transcendint les parets de l’aula!

El nou kit de ràdio està format per:

Taula de so Mackie PROFX12V31 –  7 canal micro + 4 canales linea stereo + usb pc + fx

Distribuïdor de so per a auriculars (Fonestar FDA10)

5 micròfons + cable

5 auriculars

5 peus de micròfon de sobretaula

Cablejat per a les connexions