Arqueologia i història per a escoles al Museu de Solsona

Una proposta molt interessant per a centres educatius!

L’arqueologia és una màquina del temps que ens permet veure com era la vida fa centenars o milers d’anys, com si miréssim a través d’una finestra màgica del passat.

Us adjuntem el vídeo de l’activitat educativa El Solsonià. Viure i morir al Neolític Mitjà on hi podreu veure els objectes que troben els arqueòlegs. I sobretot, podreu córrer i jugar per la història, gràcies a la Línia del Temps.

També coneixereu a la comunitat solsoniana i amb la vostra imaginació us podreu traslladar a aquell moment.

A continuació us podreu sentir com arqueòlegs. Com? Tocant, observant, experimentant…amb la simulació d’una excavació arqueològica.

Us hi atreviu? Veniu a veure’ns, us sorprendrem!

Podeu consultar tota l’oferta d’activitats educatives del Museu al nostre web.

En cas que degut a les restriccions de mobilitat imposades per la pandèmia no us sigui possible venir al Museu de Solsona, us portem el Museu a l’Escola amb les nostres maletes didàctiques!

Podeu contactar amb nosaltres per tenir més informació al telèfon: 973 48 21 01 o bé al mail: museu@museusolsona.cat.

MUSEU = ESPAI SEGUR I SALUDABLE