III Jornades Pedagògiques al Solsonès. Institut Francesc Ribalta -AJORNADA-

Aquesta jornada pedagògica està organitzada des de l’institut Francesc Ribalta, dirigida als centres educatius del Solsonès, comarques properes, famílies i a totes les  persones que hi estiguin interessades.

L’objectiu  és compartir   metodologies i eines d’aula innovadores, i alhora crear espais de reflexió i debat pedagògic per a la millora dels aprenentatges de tot l’alumnat.

Inscripció docents (abans del 23 de març)

Inscripció no docents (abans del 23 de març)

Programació de la Jornada

• 9.00 – 9. 10 h: Inauguració. Sr. Pep Porredon, director de l’institut Francesc Ribalta. Projecció vídeo activitats E.Infantil
  • 9.10 – 10.15 h: Presentació Pla Digital de Catalunya 2020-25. Sra. Roser Cussó. Cap de l’Àrea de Cultura Digital del Departament d’Educació
  • 10.15 – 10.45 h: Esmorzar a càrrec d’AMISOL
  • 10.45 – 13.45 h: Xerrades-taller.  ESCOLLIR UN TALLER PER FRANJA:

1a franja 10.45 – 12.15 h                        2a franja 12.15 – 13.45 h

• Taller 1: La comunicació emocional i la força de la vulnerabilitat. Sr. David Jorba. Psicòleg i coach
  • Taller 2: Mirem un projecte globalitzat. Sr. Xavi Ros. Director de l’Institut Matadepera
  • Taller 3: Scape roomeducatiu. Sr. Daniel Blasi. Professor de matemàtiques. Ambaixador STEAM
  • Taller 4: Les pràctiques restauratives com a eina de prevenció i resolució de conflictes. Sr. Óscar Negredo. Educador social,docent de la UOC i de l’UdG.. Coordinador del servei de Mediació Comunitària de l’Hospitalet de Ll.
  • 13.45 – 14.00 h: Cloenda a càrrec de la pallassa Espurneta