VA SER 8M, I VAM SORTIR AL CARRER!

El passat divendres 8 de Març, l’alumnat i professorat dels centres educatius de la comarca es van reunir a la plaça del Camp de Solsona per reivindicar el paper de la dona a la societat.

Aquesta acció unitària, impulsada pel grup de treball de Coeducació del Solsonès, va consistir en la lectura d’un manifest per part d’una representació de cada centre. A més a més, els assistents portaven pancartes i pòsters amb lemes feministes. Aquests materials van estar treballats prèviament en els seus respectius centres educatius.

A més a més, a la sala polivalent es pot trobar una petita exposició sota el nom “Les dones hi som- i sempre hi hem estat”. Aquesta exhibició recull varis pòsters de dones referents fets per l’alumnat de la comarca i un recull de les pancartes elaborades per l’acció unitària.