CESIRE* ciència_confinada

Des de l’àmbit de ciències i medi del CESIRE us presentem la iniciativa #ciència_confinada, un nou espai per fer ciència a partir de diferents espais de la llar.

És un recull de propostes didàctiques i recursos per l’alumnat d’Educació Infantil, Primària i Secundària (ESO i Batxillerat) per educar aquesta mirada, que esperem que us serveixin d’inspiració o complementin les que ja esteu realitzant.

No es tracta de materials dissenyats perquè s’adrecin directament a l’alumnat, sinó que s’han generat amb la finalitat de proporcionar-vos una informació bàsica que us permeti l’adaptació a la vostra realitat.

Malgrat aquests dies el nostre entorn s’ha vist força reduït, si continuem observant el món des de la ciència, veurem que les possibilitats que se’ns ofereixen són moltes i diverses.

També hi ha un apartat per fer-nos arribar les vostres opinions, propostes o suggeriments que considereu que poden enriquir la iniciativa.

Web “#ciència_confinada”
Esperem que us sigui d’utilitat!