XX Certamen escolar de Lectura en Veu Alta (CLVA)

Us informem que s’ha obert el període d’inscripció al XX Certamen escolar de lectura en veu alta fins al 31 d’octubre.

Com cada curs, aquesta iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, amb la col·laboració del Departament d’Educació, té com a objectiu promoure la lectura entre l’alumnat de tot Catalunya des de cicle mitjà de primària fins a 4t d’ESO. A l‘enllaç podeu consultar un resum de les fases del certamen amb enllaços d’interès.

Podeu consultar-ne les bases de participació a la pàgina web XX Certamen escolar de lectura en veu alta

Com ja coneixeu de les edicions anteriors, la seva organització compta amb la col·laboració dels Centres de Recursos Pedagògics (CRP) de cada comarca per a la fase de semifinals, amb qui podeu posar-vos en contacte per a informacions i aclariments.