Webinar “Recursos i eines digitals per a la matèria de música” Escola Pinya de Rosa – Blanes

L’Escola Pinya de Rosa de Blanes participarà en un dels webinars del nou cicle de Claustre Obert 2020-21, amb la proposta Recursos i eines digitals per a la matèria de música, que presenta el docent Albert Fabregat. Podreu veure aquest webinar a la pàgina web de Claustre Obert a partir d’aquest dijous dia 20 de maig a les 18 h, que és la data de l’estrena.

En aquesta mateixa web hi trobareu webinars que tracten diversos aspectes metodològics que poden ser de gran ajuda per als centres, així com un article amb referències, evidències i altres recursos relacionats amb la temàtica tractada.

En farem difusió a les xarxes socials des del nostre compte @CentresEnLínia, a través de les etiquetes #ClaustreObert #CentresEnLínia i #DGIRCD.