Jornada Lectura fàcil, un recurs per a l’escola inclusiva

2a Jornada Lectura Fàcil, un recurs per a l’escola inclusiva, organitzada per l’Associació Lectura Fàcil, i el Departament d’Educació. Es farà en dues sessions virtuals síncrones els dies 28 de juny i 5 de juliol, de 9 h a 11.30h. Constarà de marc teòric, experiències de centres i mostra de materials.

Dia: 28 de juny i 5 de juliol
Hora: de 9 h a 11:30 h
Lloc: plataforma virtual

Us compartim el programa de la jornada i l’enllaç a inscripció. La data límit per inscriure’s és el 22 de juny de 2021.

Amb aquesta jornada es vol donar visibilitat a algunes experiències en l’ús de materials de LF a les aules, el coneixement dels quals pot ser d’interès per a altres centres educatius. Els objectius de la jornada són descobrir la Lectura Fàcil com a eina per potenciar les habilitats lectores i fomentar el gust per la lectura, conèixer experiències d’èxit en l’ús de materials de Lectura Fàcil a l’aula, explorar propostes i activitats per complementar la lectura, dins i fora de l’aula i conèixer pautes i estratègies per dinamitzar grups de lectura.