Curs de docents en Suport Vital als centres educatius (Iniciació)

La formació en Suport Vital Bàsic+DEA pretén ensenyar com abordar qualsevol cas d’emergència vital mentre no arriba l’ajuda sanitària.

Són molts els casos que ens podem trobar en un centre educatiu. És per això que, en  aquest curs s’aprèn a valorar l’estat de consciència d’una persona, si respira o no, reconèixer una mort sobtada, saber aplicar de forma segura i eficaç els desfibril·ladors, les maniobres en cas ennuegament, i, en tots els casos, saber actuar de forma automatitzada, estandarditzada, i normalitzada. Una acció que pot semblar insignificant és la clau en molts casos per poder afavorir un bon pronòstic a una persona, un alumne o la pròpia família!

Aquest programa s’ha dissenyat  conjuntament amb el CCR (part sanitària) i el Departament d’ Educació, amb l’objectiu d’aconseguir que tot docent i alumne/a tingui consciència de salut, i sàpiga actuar davant de qualsevol situació i poder salvar una vida.

És per això que és recomanable que en el centre hi hagi un referent de SVB que sàpiga què poder fer i poder fer-ne difusió entre els docents i alumnes (pot ser el d’EF perquè pot impartir la matèria als seus alumnes o el o la coordinadora de Riscos Laborals).

A nivell de formació s’ofereix:

5090230519  Curs de docents en Suport Vital als centres educatius (Iniciació)
2023-2024 Curs. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
Del 4/10/2023 al 18/10/2023 ( 15 hores – 2 sessions ) de 17:30h a 19:30h
CRP de la Selva II
Provença, 9 ( Blanes )
5090840519  Seminari del Programa de Suport Vital als centres docents
2023-2024 Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
Del 16/10/2023 al 21/5/2024 ( 20 hores – 4 sessions ) de 17:30h a 19:30h
CRP de la Selva II
Provença, 9 ( Blanes )

(Per més informació Enllaç formació)