Cicle de conferències: “La conversa com a motor d’aprenentatge amb sentit” (CESIRE)

Des del Cesire s’ha organitzat un cicle de conferències que porta per títol “La conversa com a motor d’aprenentatge amb sentit”. Aquesta iniciativa consta de quatre conferències de docents de quatre centres educatius de Catalunya i d’una taula de conversa final participada per la Glòria… Llegeix més»

Jornada de socialització de la Recerca “La Coeducació a Catalunya: pràctiques de referència i reptes”

El projecte “La Coeducació a Catalunya, pràctiques de referència i reptes”, desenvolupat durant el curs 2020-2021 de forma col·laborativa entre l’associació EduAlter i el Grup d’Educació i Gènere (GEG-UAB) de la Universitat Autònoma de Barcelona té com a objectius la visibilització de les pràctiques de… Llegeix més»

eduCAC: Falses aparences (Com podem treballar la desinformació i les notícies falses a classe?)

Extret d’un correu electrònic enviat per l’eduCAC:
Ha tornat a passar: hem rebut un WhatsApp d’una amiga (a qui li ha enviat l’amiga d’una amiga) i n’hem fet cas. Hem tornat a buidar els prestatges dels supermercats. Malgrat una pandèmia alliçonadora, de la qual se suposava que… Llegeix més»