Visita virtual al Ripoll Mediaval, a través del CdA del Ripollès

El dilluns dia 8 de febrerde 10h a 11h del matí, el Camp d’aprenentatge del Ripollès va dur a terme una visita virtual de Ripoll. Aquesta visita va ser semblant a l’activitat que duen a terme amb els grups d’alumnes dels centres que vénen a visitar la capital de comarca, però en format telemàtic.

En aquesta primera edició van voler que fos totalment oberta. Tant és així que hi va participar gent i entitats d’arreu de Catalunya tan diverses com permetia l’activitat.  Així doncs, hi van assistir mestres i alumnes de primària i secundària, centres de recursos, serveis educatius, camps d’aprenentatge, universitats, la Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital del Departament d’Educació, associacions, serveis d’administracions públiques, docents jubilats/des i persones a títol individual.  En resum, hi van assistit més de 320 persones.

Per dur a terme la visita, i degut a la innovació forçada que ens està sotmetent la COVID, van fer servir una imatge de satèl·lit de Ripoll on hi havia ubicats uns punts d’especial interès.  En cada punt van fer una explicació amb el suport de textos, fotografies, imatges en 360 graus i vídeos.  Aquests recursos han ajudat els visitants a fer-se sentit com si fossin allà mateix.

Animem a tothom a participar d’aquestes activitats que van realitzant des del Camp d’Aprenentatge del Ripollès.

I aprofitem l’ocasió per felicitar-los i agrair-los el fet de fer conèixer el nostre territori amb activitats engrescadores per a tothom.