Vedruna – Setmana de la mobilitat

Aquesta setmana hem participat en la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, que se celebra del 16 al 22 de setembre a nivell europeu.

Al llarg d’aquesta setmana hem pogut participar en diferents activitats organitzades pel poble.

Els alumnes de 4t de Primària van realitzar una gimcana de mobilitat reduïda, a 4t d’ESO van poder assistir a la xerrada que va venir a fer a l’escola l’Enric Pérez, i els alumnes de 5è de Primària i 4t d’ESO han participat en la Caminada de l’Envelliment Actiu que ha finalitzat amb una cantada per part dels alumnes de 5è de les diferents escoles de Ripoll.