Tallers diversificats: Pla Educatiu Entorn 0-20

La setmana vinent començaran els “Tallers diversificats de suport i reforç educatiu” en horari extraescolar. Destaquem que aquesta actuació està emmarcada en el Programa de orientación y refuerzo para el avance y apoyo en la educación, que és promogut pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i que compta amb el cofinançament del Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-20 (POEFE).

La proposta s’ha dissenyat per donar resposta a les diferents necessitats de l’alumnat, amb la finalitat de facilitar la construcció de trajectòries educatives i personals d’èxit. En aquest sentit, i per garantir la màxima eficàcia de la intervenció educativa, s’ha elaborat  una proposta diversificada que s’ha projectat conjuntament amb els centres educatius de Ripoll de primària i secundària.