Quadern d’estiu per aprendre des de casa – Suport lingüístic – Aules d’acollida

La Xarxa d’equips Lic de les comarques del Nord de Girona (Cerdanya, Ripollès, Garrotxa i Pla de l’Estany) han elaborat una eina per tal que l’alumnat de sisè de primària i de secundària de les Aules d’Acollida i de Suport Lingüístic disposin d’un quadern amb activitats de comprensió oral i escrita en llengua catalana per a treballar aquest estiu des de casa. La idea és aprofitar les eines virtuals per tal que aquests alumnes segueixin treballant la llengua i es preparin per al retorn al centre el curs vinent amb un enriquiment en comprensió oral i escrita.

El quadern està estructurat en quatre setmanes, amb activitats pensades per a cada dia de la setmana i lligades als temes treballats durant el curs. A més, cada setmana es proposa una valoració de les activitats presentades i un repte a través del personatge de “La Ballaruga” que, qui s’atreveixi, pot enviar-ne el resultat al seu tutor/a.

Esperem que sigui un estiu ben profitós !  CLICA !