Proves Cangur 2019

El proper dijous 21 de març de 2019 es faran les proves Cangur 2019. Aquestes proves tenen un format de concurs individual i busquen que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.Aquestes proves estan enfocades a alumnes de  Cicle Superior de Primària i a ESO. Les dates d’inscripció seran entre el 15 de novembre i el 18 de gener. Si voleu més informació cliqueu a la icona del cangur i us redireccionarà a la seva web.