Dia de la Ciència

Què ens diuen les molècules sobre l’origen i l’evolució dels éssers vius?

Durant el dia d’ahir es va dur a terme la Xerrada de l’investigador Pere Martínez Serra del Departament de Genètica de la Universitat de Barcelona. En Pere Martínez va explicar d’una manera molt clara l’evolució dels éssers vius parlant-nos en clau de biologia molecular..

A aquesta xerrada, emmarcada dins el Dia de la Ciència, hi van poder participar alumnes de tots els centres del Ripollès: 4rt d’ESO de l’Institut Joan Triadú (Ribes de Freser), 4rt d’ESO de l’Escola Vedruna (Ripoll), 4rt d’ESO i 1r de Batxillerat de l’Institut Abat Oliba (Ripoll),  4rt d’ESO de l’Institut Escola Mestre Andreu (St. Joan de les Abadesses) i els de 4rt d’ESO de l’Institut Germans Vila Riera (Camprodon).