L’informatiu Octubre 2019

Aquest mes d’octubre s’han iniciat moltes de les formacions del PFZ, en les quals hi participen docents de tots els centres de la comarca. Tots amb moltes ganes i motivació per millorar i aprendre noves eines per poder aplicar al dia a dia l’aula.

L’exposició d’Experiències matemàtiques, del MMCA, que està oberta de dilluns a divendres als centres educatius, i de dijous a dissabte a les tardes al públic en general, està essent un èxit. Cada cop  hi ha més interès per visitar-la i aprendre estratègies alhora de fer matemàtiques, tant per petits com per grans.

Durant aquest mes, els alumnes de primària dels centres de la comarca, estan realitzant les sortides al Parc Natural de les Capçaleres del Ter i del Freser, on gràcies aquesta bonica tardor estan funcionant molt bé.

Finalment, recordar que el dia 5 de novembre es realitzarà el teatre en anglès per als alumnes de Cicle Mitjà, on tindran l’oportunitat de veure l’obra de “Aladdin”, de la companyia IPA Produccions

També, el dia 13 de novembre tots els alumnes de 6è de primària anirant a veure l’obra de teatre de la Fundació MAP, que enguany arriba plena de novetats.