L’informatiu – Juny

Aquest mes de juny ve carregat d’activitats i dinàmiques. Per començar el passat 4 de maig es va celebrar a la Sala Gran del  TNC de Barcelona la final del Certamen de Lectura en Veu alta del curs 18/19. Enguany, en la seva quinzena edició, hi van participar més de 1.000 centres d’arreu de Catalunya. La comarca del ripollès va tenir la seva representació amb en Gil Vilà, alumne de l’escola Vedruna en la categoria de Grumets Vermells.

A més, encarem la recta final del curs amb la XVIII Trobada d’educació física del Ripollès on al llarg de tot el dia els nens i nenes tindran l’oportunitat de provar activitats diverses relacionades amb el món esportiu com ara: handbol, malabars, pitxi o proves d’atletisme. Totes elles volen  posar en alça els valors de l’esport.

Aquest mes també celebrem que el Ramon Suriñach ha guanyat el primer premi en la categoria Professorat de centres d’educació especial en els Premis CAC amb el seu treball,Trobant la felicitat al Suri: somriurem.