L’informatiu – gener

Durant aquest gener us oferim un munt d’activitats de formació i conferències. Us volem destacar l’última xerrada del cicle Aspectes transversals de la convivència que porta per títol “Prevenció i gestió de conflictes escolars” que anirà a càrrec de Daniel Turon professor del Departament de Psicologia a la Universitat de Girona.

Us informem també que divendres 25 de gener, l’inspector d’ensenyament el sr. El Ouarti El Hadi procedent de Nador, realitzarà una conferència- col.loqui on parlarà sobre el procés migratori, el sistema educatiu del Marroc, la relació escola-família… etc.
Destacar també, que el dijous 31 de gener la sessió del  seminari d’equips directius anirà a càrrec del sr. Josep Maria Garcia, inspector d’educació que tractarà el tema de la protecció de dades. Recordeu que en aquesta ocasió començarem a dos quarts d’onze.

Seguint amb la formació, us comuniquem que ja tenim les dates  del curs: Els escacs a l’aula. Seran 5 sessions presencials els dies 27 de febrer, 13 i 27 de març i 8 i 22 de maig de 17.30 a 19.30. Si hi ha algú més interessat a assistir-hi, encara ho pot fer. Ens envieu un correu o ens podeu trucar.

Per altra banda us informem que el divendres 1 de febrer es durà a terme l’obra de teatre en anglès Georgina and the dragon d’IPA per als alumnes de cicle inicial de tota la comarca.
Us passem les bases del Certamen Joan Triadú, ja sabeu que teniu temps fins al 28 de febrer per a fer arribar les obres al Consell Comarcal.