Activitum

Activitum és una iniciativa sense ànim de lucre impulsada per professionals de l’educació des del convenciment que per tal d’adaptar l’educació als canvis del  nostre temps és imprescindible implicar-hi tots els agents de l’entorn. El portal és un recurs per a expandir els límits de l’aula a un món més global, obert i interconnectat i oferir als alumnes i als docents propostes innovadores i d’alt valor pedagògic.

L’oferta d’activitats escolars és immensa i els àmbits abracen tots els aspectes de l’educació integral dels alumnes: ciències, llenguatge i comunicació, cultura, salut, mobilitat, art… Activitum concentra tota aquesta oferta i la classifica creant un catàleg àgil i adaptable que contempla les necessitats actuals dels docents.