L’informatiu Desembre 2019

Aquest mes de desembre us volem donar a conèixer el Butlletí Infoescola, el qual neix per informar els alumnes, famílies i ciutadania en general de tot allò relacionat amb l’educació des d’una òptica oberta al món. Us animem que us hi subscriviu per estar al dia de les polítiques educatives que porta a terme el Departament.

“La Brúixola”, una guia amb tot el ventall d’activitats educatives del municipi de Ripoll. Amb aquesta iniciativa es pretén millorar la difusió de totes les activitats formatives que s’ofereixen al territori.

Tornen els Premis Baldiri Reixac es reconeixen i s’impulsen projectes que, mitjançant la cultura i els llenguatges artístics transformen l’educació. Hi ha temps per inscriure’s fins al 27 de gener del 2020. Més informació en la pàgina: https://elsbaldiri.cat/

La II Jornada ELS ACORDS EDUQUEN està prevista per al divendres dia 20 de març de 2020 a Blanquerna. Amb aquesta jornada el que es pretén és contribuir a la difusió i comprensió entre els infants i adolescents del nostre país d’aquells acords que han tingut i tenen especial importància en el desenvolupament de la nostra societat, entenent-los així com un bon recurs educatiu des del qual incidir transversalment en el seu desenvolupament en les etapes d’educació primària i secundària.

Finalment encarem l’últim tram del primer trimestre, i és important que ens puguem acomiadar dels infants amb alegria, que puguem gaudir de moments agradables a l’aula en què puguem conversar i escoltar nadales.

Us deixem un recull de Nadales, Christmas carols i Villancicos, que podeu escoltar els dies previs a les vacances de Nadal.

? 50 Nadales per compartir amb els teus infants