L’assetjament escolar des d’un enfocament restauratiu

Com a novetat a la nostra mediateca, volem presentar-vos un llibre molt interessant de Jordi Collell i Carme Escudé; especialitzats en el tema de l’assetjament escolar, compaginen el treball de recerca amb l’experiència pràctica a les aules, com a professors i també com a membre dels Equips d’Assessorament Psicopedagògic del Departament d’Educació.

1. admin Autor de l'article

Bon dia Júlia. El tenim disponible al CRP. Et pots donar d’alta com a usuari de la mediateca i reservar quan et va bé venir, el prepararem i només l’hauràs de passar a recollir. 😉

1. Ester

Hola, bon dia, a mi també m’interessa adquirir aquest llibre? I com em puc donar d’alta com a usuaria a la mediateca?
    Quins horaris teniu per poder-lo recollir?

1. admin Autor de l'article

Bon dia! Has d’anar al la web del Servei Educatiu del Ripollès i al menú de l’esquerra entrar a la Mediateca. Allà, amb el teu correu xtec et podràs donar d’alta i fer la reserva. Hi som de 8 a 14h i les tardes(menys els divendres) de 15 a 16h. Si necessites algun aclariment et podem atendre per telèfon.