L’ informatiu – Abril 2020

Un full informatiu una mica diferent, com la situació excepcional que estem vivint.

Esperem que totes/tots estigueu bé i aviat ens puguem tornar a trobar.

Primer de tot, comentar-vos que és important que aneu consultant Portal de Centre, on hi ha tota la informació de fons fiables.

A la pàgina web de la XTEC, el Departament d’Educació ha anat penjant orientacions, criteris i instruccions pels diferents nivells educatius davant la situació de confinament. Destaquem aquí les que fan referència a la tercera avaluació.
– Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en el tercer trimestre per als centres  del segon cicle d’educació infantil, primària, ESO i batxillerat.
Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels i les alumnes en els centres d’educació especial. Totes les orientacions i criteris

Activitats que quedaven pendent de realitzar-se aquest curs i que s’han anul·lat o posposat pel curs vinent:

– JOCS FLORALS: Tenint en compte la situació actual de confinament s’ha suspès la convocatòria dels VII Jocs Florals Escolars de Catalunya.
– TEATRE ANGLÈS CM I CS: han quedat anul·lades per aquest curs.
– TROBADA DE MÚSICA TRADICIONAL: ha quedat anul·lada.
– SORTIDES AL PARC NATURAL DE LES CAPÇALERES DEL TER I FRESER: anul·lades les sortides que quedaven pendents fins els curs vinent.
– TROBADA D’EDUCACIÓ FÍSICA alumnes 6è: anul·lada fins any vinent.
– PROJECTE: ENS MENGEM LES VALLS: es farà el primer trimestre del curs vinent

PROPOSTA ALTERNATIVA CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA

Informacions d’interès:

Com encarem aquest 3r trimestre des del confinament?

Tutorial hangouts meet – trucades amb número ocult

Missatges dels centres de la comarca donant ànims a l’alumnat.

Esperem retrobar-nos aviat!