Premis Bibliotech

La Fundació Bofill presenta els Premis Bibliotech pensats per visibilitzar les pràctiques que es fan a les biblioteques escolars dels centres educatius de Catalunya. Aquests premis volen reivindicar la importància de la BE com a epicentre de transformació social, cultural i educativa dels centres educatius.

🟣 CATEGORIES
1. Els premis s’estructuren al voltant de les oportunitats d’aprenentatge que una biblioteca escolar pot proporcionar al seu alumnat a partir de 5 categories i s’atorgarà un premi per a cada categoria:
■ Premi QUALITAT: La BE com a paradís lector
■ Premi EQUITAT: La BE com a motor d’igualtat
■ Premi COMUNITAT: la BE com a vincle amb l’entorn
■ Premi CREATIVITAT: la BE com a laboratori expressiu
■ Premi ACTUALITAT: La BE com a espai connectat

2. A l’Annex 1 es descriuen cadascuna de les categories dels Premis indicant alguns exemples de pràctiques i experiències. Per aprofundir en els principis i les oportunitats es recomana consultar la següent Guia.

🟢 PERSONES DESTINATÀRIES
1. Podran participar en aquests premis tots els centres educatius de Catalunya sostinguts amb fons públic.
2. Les experiències i pràctiques que es presentin s’han de desenvolupar dins la biblioteca del centre i s’han de presentar seguint l’estructura del formulari de presentació de candidatures.
3. Cada centre pot presentar-se a diverses categories, però no podrà presentar més d’una proposta en una mateixa categoria.

🟠 TERMINI DE PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

Del 13 de març de 2024 al 21 d’abril de 2024 a les 23:59 hores.

Accés a tota la informació del Premis Bibliotech.

L’acte de lliurament organitzat per la Fundació Bofill se celebrarà el 7 de maig de 2024 a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) de Barcelona.