Centenari naixement Guillem Viladot

Amb motiu del centenari del naixement de Viladot, el passat 27 de gener es va inaugurar l’exposició “Guillem Viladot i els creadors de Ponent”, un projecte que ha estat desenvolupat per la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran.

Viladot acollirà els seus amics i col·laboradors més propers els quals van participar en la creació de Ponent, a Agramunt. Aquest grup inclou figures com Albert Coma Estadella, Leandre Cristòfol, Daniel Gelabert, Josep Guinovart, Manuel de Pedrolo, Josep Iglésias del Marquet, Lluís Trepat i Josep Vallverdú.

Endinsa’t a la casa de la poesia!

I per a les escoles, ofereixen una proposta educativa per treballar amb aquests autors i poder fer moltes altres relacions!

També ofereixen altres possibilitats:
  • La web del servei educatiu de “lo Pardal”, el museu de Guillem Viladot, on podeu trobar els paquets que ofereixen a les visites. Són idees del que poden fer a l’espai, però procuren que totes les experiències siguin personalitzades.

• Maletes viladotianes, un material que permet múltiples connexions i relacions tant en els Instituts de secundària com en les escoles de primària. Viatjaran pels centres educatius d’arreu del territori per donar a conèixer Guillem Viladot i el seu llegat poètic-artístic- literari. Pretenen ser una provocació i una invitació a cada centre perquè facin les seves pròpies relacions amb artistes i llegats del seu territori. El projecte és obert i presentat de manera experimental.
Si hi esteu interessats/des, no dubteu a contactar a través del correu: educaciolopardal@gmail.com

A més, podeu fer moltes altres activitats a Agramunt; feu una ullada a la imatge amb informació sobre els atractius turístics i web de turisme del poble!

Us hi esperen amb ganes!