Bones pràctiques: Obrim la biblioteca!

L’escola Les Arrels de Mollerussa ha obtingut el segell digital de bona pràctica de biblioteca escolar en la línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa.

L’escola Les Arrels de Mollerussa ha començat un nou projecte de la biblioteca, una extraescolar que es durà a terme els dimecres a la tarda.

En aquesta activitat es vol apropar la biblioteca de l’escola a tot l’alumnat, perquè gaudeixin de tots els seus llibres i recursos. Així doncs, han preparat diverses activitats relacionades amb títols molt destacats de la Literatura Infantil i Juvenil i també d’altres de coneixement del funcionament de la biblioteca. Per fer-ho es duran a terme diferents jocs, lectura en veu alta, lectura individual, contacontes…

Han començat amb l’aventura de l’Elmer i el seu cosí Wilbur, que l’han gaudit els nens i nenes de primer de primària. S’ho han passat d’allò més bé amb els dos elefantets! Després, han muntat una titella dels protagonistes. Fins i tot, han tingut temps de començar a fer una ullada a d’altres llibres sobre animals.

Objectius:

• Implicar l’alumnat en el funcionament de la biblioteca.
    • Apropar llibres de qualitat de literatura infantil i juvenil a l’alumnat i a les famílies.
    • Oferir un espai de gaudi de la lectura i l’aprenentatge.

Podeu trobar l’article original aquí.

L’enhorabona!!!