Jornada Talent Emprenedor 2022

El proper 18 de maig se celebrarà a Tremp (Pallars Jussà) la Jornada Talent Emprenedor 2022, a la sala Polivalent de l’INS Tremp, adreçada a l’alumnat de segon cicle de l’ESO i Cicles Formatius.

El Servei Educatiu del Pallars, conjuntament amb l’Ateneu Cooperatiu de l’Alt Pirineu, l’Oficina Jove del Pallars Jussà i el Grup de Treball Dona i empresa del Programa Emprèn Cat al Pallars Jussà, impulsen aquestes jornades per fomentar els valors de l’emprenedoria entre la gent jove.

En aquesta edició es farà un especial èmfasi a l’emprenedoria des d’una perspectiva de gènere, ja que es posarà en valor l’impuls emprenedor de les dones pallareses.

Cal retenir i conservar tot aquest talent per contribuir al creixement econòmic i social,   i a la vegada fixar la població al món rural i zones de muntanya.

Tal com s’indica al programa de la jornada, es lliuraran els premis del concurs Fotografiem l’emprenedoria, també tindrà lloc una conferència a càrrec de la Mariona López, experta en disseny, innovació i emprenedoria,  amb el títol Emprenedoria al mon rural en clau femenina i per finalitzar un col·loqui amb la jove emprenedora pallaresa Carla Roset, impulsora de projectes empresarials com la fundació de les empreses CR Habitatges i The Handcrafted Factory.

En aquesta jornada hi participaran estudiants dels centres de secundària de la comarca del Pallars Jussà i del Pallars Sobirà, i en especial l’alumnat de l’assignatura d’Emprenedoria de l’ ESO, cicles formatius i els que cursen Economia al batxillerat.

La Jornada Talent emprenedor, així com les activitats complementàries que s’hi proposen,  compten amb el suport i la col·laboració de les institucions municipals, comarcal i supracomarcals  del territori.