Setmana de la ciència

El Departament d’Ensenyament, conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, promou el Dia de la ciència a les escoles i instituts, dins de la Setmana de la Ciència. L’objectiu fonamental és despertar i potenciar l’interès del jovent vers la ciència i la tecnologia.

Per facilitar la participació dels centres en aquesta setmana s’organitzen diverses activitats.

La ciència en primera persona. Conferències

Es planifiquen més d’un centenar de xerrades-col·loqui a tot el territori adreçades a l’alumnat de 4t d’ESO i de Batxillerat. Aquestes sessions van a càrrec d’investigadors i d’investigadores que expliquen la seva tasca, tant des del vessant del treball científic, com humà. S’organitzen en l’àmbit del Servei Educatiu de Zona. Aquest any en format on-line.