XV Certamen de Lectura en Veu Alta

El dia 13 de març, es va celebrar el quart de final del Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta corresponent al Servei Educatiu  dels Pallars. Va tenir lloc al cinema-teatre Els Til·lers de Sort i hi van participar 11 centres dels dos Pallars: l’Esc  Els Raiers (la Pobla de Segur), l’Esc. Valldeflors (Tremp), l’Esc Vall Fosca (la Plana de Mont-ros), l’Esc. Aeso (Isona), el Esc de Tírvia,  l’Esc. Montsent de Pallars (Rialp),  l’Esc. A. Serafí Casanovas (Sort), l’Esc. La Closa (Esterri d’Àneu),  el col·legi M. Immaculada (Tremp), l’Ins. Hug Roger III (Sort) i l’Ins. Tremp.

L’acte va ser aconduït pel Sr. Josep Balagueró Sala, director de la ZER de l’Alt Pallars Sobirà.

Van actuar com a jurat la Sra. Montserrat Regada Andreu, Inspectora d’Educació; la Sra. Núria Tost Farrús, del Servei Català del Consorci de Normalització Lingüística del Sobirà, la  Sra. Núria Barceló Miguel i la Sra. Blanca Capdevila Ribes, del Servei Educatiu dels Pallars.

Va ser un acte disputat, seguit amb molt interès per tots els assistents. El bon nivell dels participants va dificultar la decisió del jurat, que va designar, com a finalistes d’aquesta primera fase, els lectors i lectores següents:

Grumets vermells: Arlet Granados Carrera, de l’escola Aeso d’Isona

Grumets verds: Ramon de Moner Farré, de l’escola A. Serafí Casanovas

Corsaris: Paula Tafalla Requena, de l’Ins Hug Roger III de Sort

Tropa de Corsaris: Karol Betzabe Cóndor Alvarado,  Clàudia Manuel Porta i Joana Tugues Farré de l’Ins de Tremp

Aquests nois i noies representaran els dos Pallars en la semifinal de Mollerussa. Els desitgem moltíssima sort!!