Mercat Tecnologia Pallars

En el món actual, la ciència i la tecnologia sostenen tots els aspectes de la nostra societat, incideixen diàriament en les nostres vides i conformen el nostre futur,  i l’escola no pot donar l’esquena a aquesta realitat.

En aquesta línia el Mercat de Tecnologia dels Pallars vol esdevenir una gran exposició de treballs i projectes de tecnologia i ciència aplicada, que han estat imaginats, realitzats i presentats per l’ alumnat de cicle superior de primària i d’ESO, amb l’ajut del seu professorat.

S’ha de permetre que experiències interessants surtin del marc de l’aula per augmentar la motivació de l’alumnat i poder explicar i compartir  la seva feina. El Mercat vol ser, en definitiva, un model innovador de divulgació de la ciència i la tecnologia, i així contribuir a incrementar les vocacions tècniques i científiques del nostre estudiantat.

Aquesta activitat també vol potenciar el plurilingüisme dels centres, obrint la porta a la possibilitat de dur a terme presentacions en altres llengües que no siguin la vehicular.

El Mercat vol esdevenir una gran exposició de treballs i projectes de tecnologia i ciència aplicada, duts a terme per l’alumnat de cicle superior de primària, d’ESO i de batxillerat.

Anteriors edicions

Any 2023Any 2022Any 2021