XXVII Jornades de Jocs Tradicionals a Nou Barris

Els dies 4,5 i 6 de maig a les instal·lacions del Camp Municipal de futbol de Porta (CF Alzamora) en el Districte de Nou Barris, ha tingut lloc la XXVII edició de les Jornades de Jocs Tradicionals. Hi han participat 18 escoles/instituts-escoles de Nou Barris, amb un total de 550 alumnes de cicle mitjà d’educació primària.

L’activitat s’organitza amb la col·laboració dels mestres del seminari d’Educació Física, professors i alumnes dels Cicles Formatius de de Grau Mig i Grau Superior del Col·legi Cami i de Grau Superior del l’Escola Santapau-Pifma.

Col·laboren en l’aportació de material de joc la Ludoteca La Guineu i l’Associació per la sensibilització envers la discapacitat (ASENDI).

Un cop més, en el Camp Municipal Porta aquests dies s’ha traslladat al temps que les criatures jugaven, als carrers i les places, amb  jocs que divertien abans i també ara.

Moltes gràcies a totes les persones que ho han fet possible. XXVII Jornada Jocs Tradicionals a Nou Barris