XXV Jornada Jocs Tradicionals a Nou Barris

Els dies 20, 21 i 22 de març,  al pati del Districte de Nou Barris, ha tingut lloc la XXV edició de les Jornades de Jocs Tradicionals. Hi han participat 18 escoles, amb un total de 600 alumnes de cicle mitjà d’educació primària.

L’activitat s’organitza amb la col·laboració dels mestres del seminari d’Educació Física, professors i alumnes dels Cicles Formatius de l’Escola Santapau-Pifma i del PES Cruïlla de Ciutat Meridiana

Col·laboren en l’aportació de material de joc la Ludoteca La Guineu i l’Associació per la sensibilització envers la discapacitat (ASENDI).

Un cop més, l’ambient del pati de la Seu del Districte aquests dies s’ha traslladat al temps que les criatures jugaven, als carrers i les places, amb  jocs que divertien abans i també ara. Com alguna vegada ha passat, un veí de la zona s’ha afegit a l’activitat de manera espontània, ensenyant-nos com utilitzar les rutlles i explicant els diferents jocs dels infants de meitat del segle passat.

Moltes gràcies a totes les persones que ho han fet possible.