XVI Mostra de Treballs de Recerca de Nou Barris

Us informem de l’inici del procés de presentació de treballs a XVI edició de la Mostra de Treballs de Recerca al Batxillerat al Districte de Nou Barris.

Com sempre, confiem en la vostra decidida col·laboració per motivar i ajudar a l’alumnat a participar a la Mostra i comptem amb la presència dels centres de la zona  i amb els alumnes de 1r de Batxillerat. L’acte de la Mostra està previst pel dimecres 21 de març de 2018 de 11:30 a 13:30 a l’Auditori del Parc Tecnològic de Nou Barris.

Recordem que el jurat haurà de seleccionar també els treballs que participaran a la Mostra de recerca jove que està prevista a Barcelona el dimarts 24 d’abril al Paranimf de la Universitat de Barcelona.

El termini per presentar els treballs al CRP,  finalitza el 14 de febrer 2018 a les 18h.

Us enllacem els documents que s’han enviat als centres.

Bases de la Mostra de Nou Barris

Fitxa participació