Vine a conèixer nous recursos matemàtics!!

PRESENTACIÓ DE LA NOVA MALETA MATEMÀTICA.

Tornant de Setmana Santa tenim una cita molt especial.

El dilluns 8 d’abril a les 17:30h, al Servei Educatiu de Nou Barris, presentarem la nova maleta del laboratori matemàtic del CESIRE de la mà del Carles Granell i la Cyntia Riquelme. Tots dos són uns apassionats de les matemàtiques, estan fent recerca en aquest àmbit i col·laboren amb la Universitat (la Blanquerna en el cas de la Cyntia i la de Barcelona en el cas d’en Carles) en la formació de nous docents i amb l’ABEAM (Associació de Barcelona per a l’Estudi de les Matemàtiques). També, col·laboren amb el nostre CRP, amb qui han fet diverses formacions i més recentment, la JUMAT i la JVM.

Amb aquesta presentació de la maleta del laboratori matemàtic del CESIRE volem posar a l’abast dels docents de totes les etapes educatives, des d’Educació Infantil fins al Batxillerat, nous recursos matemàtics, propostes engyinioses i divertides per a poder portar demà mateix a l’aula. Perquè les matemàtiques ens ajuden a pensar i a entendre el món i en seu aprenentatge desenvolupa l’esperit crític de l’alumnat.

Acabem amb una cita del Carles Granell que fem nostra: “En matemàtiques, la clau és que la proposta i la manera de presentar la informació sigui atractiva, motivadora i estimuli l’alumne en el punt just”.

Per apuntar-vos a la presentació de la maleta, podeu fer-ho omplint el següent formulari.