Taller de còmics a l’Institut

Aquest primer trimestre alguns instituts de Nou Barris podran gaudir, gràcies al Districte de Nou Barris, del Taller de còmics, una experiència artística dinamitzada per l’Adrià Navarro

El taller consta de dues sessions on els alumnes poden desenvolupar la creativitat i la imaginació, aprenen recursos gràfics i narratius propis del llenguatge del còmic. Al mateix temps, durant les dues sessions del taller es crea un espai de confiança on els alumnes poden expressar-se mitjançant les imatges.

El taller de còmics és una introducció a la narració d’històries a través del dibuix. Els alumnes aprenen com es fa un còmic, coneixen recursos gràfics i narratius que ens ajuden a explicar històries. A més, experimenten el què implica el procés de creació gràfic i narratiu tant de manera individual com amb exercicis de creació col·lectiva.

Les imatges que acompanyen aquesta notícia són alguns dels exercicis elaborats pels alumnes de 1r d’ESO de l’IE Antaviana.