Programa Explainers (CosmoCaixa) 2023 2024, per a alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat

De nou, aquest curs 2023 2024, es dura a terme el programa Explainers ofert pel Museu de la Ciència – Cosmocaixa a alumnat de 4t d’ESO i batxillerat de les escoles de Barcelona per tal desenvolupar competències comunicatives i fomentar les vocacions científiques entre els joves.

Durant aquest projecte els participants es converteixen en guies-mediadors de quatre espais del Museu i aprenen a comunicar la ciència d’una manera creativa i propera centrant-se en els continguts del museu.

El programa porta ja alguns cursos portant-se a terme i hi han participat alguns centres de Nou Barris amb una valoració molt positiva del mateix, especialment pel què fa a l’alumnat participant.

Us enllacem un fulletó informatiu on trobareu tota la informació necessària per a participar.

Les inscripcions es faran a través del web explainerscosmocaixa.com. Aquest 1r trimestre les inscripcions seran del 6 al 25 de setembre. A principis de cada trimestre s’obra una nova
convocatòria d’inscripcions.

La participació al programa no suposa cap cost.