Jornada Petit Príncep

Divendres 9 de juny, a la sala d’actes de Can Basté, ha tingut lloc l’activitat: Jornada Petit Príncep, (programada dins dels actes de la Festa Major de Nou Barris i ajornada a causa de la pluja).

Ha assistit a la Jornada la Carolina Recio, Consellera del Districte. La companyia de teatre, Els Pirates, ha conduit i dinamitzat l’acte. Hi han participat alumnes de cicle superior de primària de les escoles del barri de Porta: Aloma, Palma de Mallorca i Splai.

Felicitem tant el professorat, pel bon treball treball realitzat; com els alumnes, per les seves actuacions. Amb la lectura de fragments de l’obra, cançons, representacions i, fins i tot ball, els nois i noies han evocat, una vegada més, la poesia i filosofia que es desprèn del famós conte,  d’Antoine de Saint-Eixupéry.

Només amb el cor s’hi veu clar. L’essencial és invisible als ulls.