Jornada Lectura al Carrer 2022

Els dies 18 i 19 de maig, dins del marc de la Festa Major, ha tingut lloc la Jornada de Lectura al Carrer de les escoles de Nou Barris, amb la participació de nou escoles públiques del districte amb un total de 300 alumnes.

Els contes desexplicats ha estat la temàtica d’aquest curs. L’alumnat ha explicat contes com: El Ventafocs, La rateta que llegia a l’escaleta, La princesa dels matalassos, La Caputxeta forçuda… Hem comptat amb la col·laboració de FESOCA que ha realitzat la traducció simultània al llenguatge de signes.

Paral·lelament, s’han realitzat diferents tallers: lectura autònoma a la plaça de contes coeducatius, taller de Braille amb la col·laboració de la ONCE, un taller organitzat per la biblioteca de Nou Barris, i un espai per plasmar què significa per tu la lectura? i deixar missatges que trenquin els estereotips de gènere.

L’organització de l’esdeveniment ha estat a càrrec del Seminari de Biblioteques escolars de mestres de Nou Barris i el CRP de Nou barris, amb la col·laboració del Districte i la Biblioteca de Nou Barris i les entitats de la ONCE i FESOCA.