Jocs Florals Escolars de Nou Barris

El passat dimecres 23 de maig, a l’Auditori del Parc Tecnològic i, com ja és habitual,  dinamitzat pel grup teatral “Els Pirates”, ha tingut lloc l’acte de lliurament de premis als finalistes dels Jocs Florals de Nou Barris 2018. Va ser un plaer poder escoltar com, noies i nois  finalistes, llegien al públic fragments de les seves obres, així com poder visionar els fragments dels contes audiovisuals premiats.

Cada cop són més els centres que participen als Jocs Florals Escolars del nostre districte. Aquest any han estat 33 i amb un total de 167 treballs, corresponents a les diferents categories. Cal remarcar el bon nivell dels treballs. Agraïm  la participació a tothom així com la  col·laboració als  membres del jurat  i al Districte de Nou Barris.

Felicitem  l’alumnat, el seu professorat i les seves famílies. Aprofitem l’ocasió per animar els nois i noies de les escoles i instituts de Nou Barris, a seguir escrivint, a participar en les  edicions dels propers anys i a gaudir de la literatura.

Aquí teniu una petita mostra gràfica de l’acte de lliurament de premis