Jocs Cooperatius 2020

Els dies 4 i 5 de març, a les instal·lacions del camp de futbol de Porta-Alzamora, han tingut lloc les tradicionals Jornades de Jocs Cooperatius de Nou Barris

Aquest any, hem pogut comptar per primera vegada  amb la col·laboració del Col·legi Camí. També amb l’escola Santapau-Pifma que, junt amb l’Institut Vall d’Hebron, ja hi havien participat el curs anterior. L’alumnat de cicles formatius d’aquests tres centres, ha dinamitzat els jocs i han participar en l’organització.

Durant dos matins, infants de 6 a 8 anys han jugat plegats, fent equip amb nens i nenes,  mestres i monitors/es d’altres escoles del districte;  interaccionant, gaudint i aprenent junts.

En conjunt, hi  han participat 19 escoles d’educació primària, amb 650 alumnes de cicle inicial inscrits,  60 monitors/es i més de 50 mestres i professors/es. Donem les gràcies a tothom qui ho ha fet possible, també al Camp de futbol de Porta i al Districte de Nou Barris i ens felicitem mútuament per l’èxit obtingut!

Aquí podeu veure el vídeo que ens han fet arribar de l’escola  Àgora. Moltes gràcies per compartir-lo!