Jocs matemàtics amb material que tenim per casa. Webinar Centres de Nou Barris (NOVETAT)

Informació d’última hora: tothom que s’ha inscrit rebrà avui (dilluns 27 d’abril) un correu amb l’enllaç a la sessió que hagi escollit: dimarts tarda o dimecres matí.

“Sens dubte, una de les dificultats de l’ensenyament de les Matemàtiques segueix essent la poca motivació d’una part de l’alumnat.

Per això, quan fem servir materials manipulables, divertits i engrescadors, que es poden resoldre i que provoquen voler-ne treballar més, de ben segur que aconseguim millors resultats d’aprenentatge.

Els jocs reuneixen totes aquestes característiques. En algun moment tot el professorat n’ha fet servir, però segurament no com a eina habitual dins de les programacions, tot i que ens permeten treballar aspectes molt diferents.

En aquest taller veurem CINC JOCS de matemàtiques que els podem preparar amb materials que tenim per casa!”

Webinar /taller on-line: Jocs matemàtics amb material que tenim per casa.

horari: dimarts 28 d’abril de 17:00 a 17:50  o  dimecres 29 d’abril de 12:00 a 12:50 (és el mateix taller en dues franges horàries diferents)

Dirigit a: Professorat de Primària

Formador: Sebastià Capella

Inscripció oberta fins diumenge 26 d’abril.