Bases Jocs Florals Escolars de Nou Barris 2022

Un any més, el Consell Municipal del Districte i el Centre de Recursos Pedagògics de Nou Barris, us convoquem  a participar als Jocs Florals Escolars del Districte de Nou Barris corresponents al curs escolar 2021-2022.

Aquí trobareu la informació i documentació necessària per participar en aquest certamen:

Per si us pot interessar de cara a la participació a la categoria H de conte audiovisual, us facilitem els enllaços:

L’acte de lliurament de premis tindrà lloc dimecres 25 de maig de 2022, pendent de confirmar el format, el lloc i l’hora dimarts 24 de maig a les 17:30h, a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona.

Volem remarcar que en la fase de districte les categories A, B, C, D i E (etapa de primària i educació especial) els treballs podran ser de forma individual o col·lectiva, però només podran passar a la fase de ciutat els treballs premiats que siguin col·lectius tal i com especifiquen les seves bases.

Comptem amb la vostra participació!!!

Us deixem també l’enllaç d’un taller d’escriptura col·laborativa que oferim per poder realitzar els treballs de primària de forma col·lectiva.