26 edició de la Dragonada de Nou Barris

Els dies 7,8 i 9 de març, en la seva 26ena edició, ha tingut lloc la Dragonada de Nou Barris 2018, per a alumnes de cicle superior d’educació primària; amb la participació d’un total de 25 escoles, gairebé 300 alumnes, per dia i amb la col·laboració d’alumnat de l’Escola Pia de Sarrià i el centre Cruïlla de Ciutat Meridiana, que hi ha participat com a monitoratge.

Com en edicions anteriors, aquesta jornada d’atletisme ha estat un èxit, (afegim a l’article algunes imatges que en donen fe). Agraïm a la totalitat dels participants, al poliesportiu de Can Dragó, al Districte de Nou Barris i al seminari de professorat d’Educació Física la seva col·laboració. Amb l’aportació de cadascú de nosaltres fem que aquesta activitat sigui possible.

Ens emplacem a tornar-hi l’any proper!!!