XXXI DRAGONADA 2023

Els dies 22, 23 i 24 de març han tingut lloc a les instal·lacions esportives de Can Dragó, l’ edició de la XXXI  Dragonada de Nou Barris.

La Dragonada va dirigida a alumnat de Cicle Superior d’Educació Primària. En ella es realitzen 8 proves d’atletisme (salt de tanques, llançaments, salt de alçada, relleus, proves de velocitat, salt de longitud, acrosport i proves de resistència) organitzant-se en equips de nois, noies i mestres de diferents escoles. És una bona ocasió, no només per a  l’activitat física, sinó per conèixer un equipament del nostre Districte. En total, hi participa prop de 724 alumnes, corresponent a 23 escoles. Un any més, les activitats han anat a càrrec de l’alumnat de l’Escola Pia de Sarrià.

Agraïm a la totalitat dels participants, al poliesportiu de Can Dragó, al monitoratge del CFGM de l’ESC Pia-Sarrià, al Districte de Nou Barris i al seminari de professorat d’Educació Física la seva col·laboració. Amb l’aportació de cadascú de nosaltres, fem que activitats tan ben valorades com aquesta siguin possibles!

Deixem aquí algunes imatges del que va passar durant aquesta XXXI Dragonada: