Ajudes alumnat NESE – Beques d’educació

Us comuniquem que el passat dia 8 d’agost varen sortir les ajudes i subvencions del MEFP per alumnes amb NESE A o NESE B per al curs 2020-2021 on es convoquen les següents ajudes individualitzades:

1. Ajudes directes per als alumnes incloent-hi els afectats per TDAH (Trastorn per dèficit d’atenció per hiperactivitat) que requereixin per un període de la seva escolarització o al llarg de tota ella, determinats suports i atencions educatives específiques derivades de discapacitat o trastorns greus de conducta.
  2. També podran ser beneficiaris d’ajudes directes dels alumnes afectats per TEA (Trastorn de l’espectre autista) no inclosos en el paràgraf anterior i que requereixin aquests suports i atencions educatives específiques.
  3. Subsidis per necessitats educatives especials derivades de discapacitat o trastorn greu de conducta per a famílies nombroses.
  4. També podran ser beneficiaris de subsidis dels alumnes afectats per TEA (Trastorn de l’espectre autista), pertanyents a famílies nombroses, no inclosos en el paràgraf anterior
  5. Ajudes per a programes específics complementaris a l’educació reglada per alumnat amb necessitat específica de suport educatiu associat a altes capacitats intel·lectuals.

La data màxima de lliurament de les sol·licituds és el proper dia 30 de setembre. Com sabeu, a nosaltres ens pertoca signar en últim cop, per la qual cosa cal que gestioneu aquest procés amb el vostre referent EAP, donat que donada la normal acumulació de sol·licituds al final del termini, ens agradaria poder disposar de temps suficient  per poder-les validar.

Per fer els tràmits visiteu  http://www.educacionyfp.gob.es/contenidos/estudiantes/educacion-infantil/becas-ayudas-premios/necesidad-especifica-apoyo-educativo.html

Per més informació https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/tipos-de-becas.html

Restem a la vostra disposició per qualsevol dubte que desitgeu formular-nos.