#100tífiques

Com cada any, el proper divendres 10 de febrer tindrà lloc la campanya  #100tífiques per celebrar el Dia Internacional de les Dones i les Nenes a la Ciència.
Aquesta activitat va adreçada a l’alumnat de 6è de Primària i 1rd’ESO de totes les escoles i instituts de… Llegeix més»

Concurs RACC “Joves i mobilitat”

Ja és obert el període d’inscripció per participar al concurs educatiu de Joves i mobilitat, organitzat pel RACC i el Servei Català de Trànsit en col·laboració amb el Departament d’Educació. Enguany planteja el repte ” Les bicicletes, els joves i les noves mobilitats”, una temàtica… Llegeix més»

Proves Cangur 2023

Les proves Cangur de matemàtiques, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) es realitzaran el dia 16 de març de 2023. Són proves adreçades a alumnat des de 5è de Primària a 2n de Batxillerat.

Des del Departament d’Educació es valora de forma positiva… Llegeix més»