SE Mataró: CRP, EAP, ELIC

El Servei Educatiu Maresme I està format per un equip multidisciplinar que dóna servei als centres educatius de la ciutat de Mataró. Els diferents serveis que l’integren, tot i mantenir les seves funcions específiques, col·laboren de manera coordinada als centres.

Els serveis educatius que intervenen en els centres d’aquesta zona educativa específica són:

• CRP (Centre de recursos pedagògics): equip que dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialment, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona.
  • EAP (Equip d’assesorament i orientació psicopedagògic): equip que dóna suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats educatives especials, així com a les seves famílies.
  • ELIC (Equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social): que donen suport al professorat en l’atenció a la diversitat relacionada amb l’alumnat, especialment procedent de la immigració i/o amb l’alumnat amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn.

Ens trobareu a: Onofre Arnau 32 planta baixa, 08301 Mataró.

• Telèfon: 935516989
  • SE: a8870207@xtec.cat (coordinació: Albert Barnils)
  • CRP: a8930007@xtec. cat (direcció: Albert Barnils)
  • EAP: eap-mataro@xtec.cat (direcció: Anna Canet)
  • ELIC: bjarju@xtec.cat (referent: Bintou Jarju)

Horari:

• Matins: de 9:00 a 10:30 i d’11:30 a 13:00
  • Tardes:
    • Dilluns i dimecres de 16:00 a 18:00
    • Dimarts i dijous de 15:00 a 18:00
    • Divendres. Hora a convenir. Cita prèvia confirmada abans de dijous a les 13:00

El Servei Educatiu també treballa de forma coordinada amb els Serveis Educatius Específics (CREDA, CREDV i CRETDIC) en l’atenció a l’alumnat i amb altres Serveis Educatius (CESIRE i Camps d’Aprenentatge) en diverses iniciatives.